Idő hiányában, sok idő után ismét utazási irodát választottunk a nyaralásunk lebonyolításához. Ehhez, az Aeolus szervezésében találtunk egy utat, ami árban és értékben megfelelőnek tűnt. Bár nem közvetlenül náluk foglaltunk, hanem egy utazásszervező irodán keresztül, szinte minden rendben volt.
Egy napig lehetett "jegelni" a foglalást, így még maradt egy kis idő, hogy gondolkozzunk a kiválasztott úton. De mivel ár/érték arányban nem volt az adott időszakban (szeptember) más jó ajánlat, így őket választottuk.
Mi kaptuk meg az utolsó 4 helyet a gépen, tehát nem sok kellett hozzá, hogy lemaradjunk erről is
.
Próbáltuk ugyan az egyéni megoldást, hogy majd mi keresünk repülőjáratot oda-vissza, de a kedvező árú jegyek eltűntek erre az időszakra. Korábban kellett volna foglalni, de betegség miatt ez nagyon rizikósnak tűnt...
Megpróbáltuk, hogy esetleg adnak-e el jegyet ők is (Aeolus), de erre nem voltak hajlandók, csak a szállással együtt. Így nem volt más lehetőség, megrendeltük együtt.
Pozitív tapasztalatok:
- egy napig lehet előfoglalni, addig nem adják oda másnak az utat
- gyors válaszadási idő
- kedvező ár/érték arány
- a kinti transzfer is rendben volt
- a kiválasztott szállás is ok, lásd itt:
Faliraki Bay hotel- a telepített idegenvezető (egy szlovák hölgy) is korrekt, segítőkész. Neki (is) köszönhetjük, hogy egy napon belül kicserélték a szobánkat arra, amit eredetileg foglaltunk. A kommunikáció vele is angolul folyt, de ez nekünk szerencsére nem okozott problémát
Negatív tapasztalat:
- eredetileg délben mentünk volna kifelé, de egy nappal előtte kaptunk értesítést, hogy csak késő délután indul a mi gépünk. Állítólag ami délben ment, az már tele lett és így nekünk egy későbbi járattal kellett utaznunk. Ez több okból is kellemetlen volt: két kisgyerekkel utaztunk és éjfélre értünk a hotelbe. Addigra ők is eléggé kimerültek. Illetve, így egy napot el is veszítettünk...
Ettől eltekintve, nekünk jó véleményünk alakult ki az Aeolus-ról, valószínűleg máskor is utazunk majd velük.